Welcome To Bhangat.Blogspot

Welcome To Bhangat Marley And Me

Cikgu Saleha Dan Anak Murid Terlampau

Cikgu Saleha Dan Anak Murid Terlampau Cikgu Saleha Dan Anak Murid Terlampau

Rahsia Punggung

Rahsia Punggung Rahsia Punggung

Gambar Lucah Intan Ladyana

Gambar Lucah Intan Ladyana Gambar Lucah Intan Ladyana
coming soon
Berita Terhangat

Seluar Dalam Hilang

Posted by bhangat on Monday, February 1, 2010 , under | comments (0)



Pada satu hari, si suami balik dari kerja dan mendapati si isteri tengah bergaduh besar dengan pembantu indonesianya. .. maka si suami dengan hati yg suci ingin lah jadi org PBB(Pengaman Bangsa?Bersatu) jap, nak tolong damaikan suasana..

maka bertanyalah si suami ngan suara yg lembut pada isterinya..Apa hal ni Yang !!!!!... . kenapa bising2 ni"... ..

jawap si isteri dgn nada marah... "ni hah!!!!! seluar dalam i hilang, tentu si Tuti(nama ni rekaan semata2) yang curi seluar dalam i yg mahal yg i beli kat Beijing tuhh!!! "

Disambut pulak oleh si suami ... ." alahai Yang ni, takkan lah sebab hilang satu helai seluar dalam pun nak bising se kawasan perumahan. Dah, dah,nanti Abang belikan ganti yg lebih mahal dan seksi lagi... "

Berkata lagi si isteri... "Tapi bang, kalu sehelai i tak sakit hati sangat, ni yang hilang tu , 10 helai tau... ... 10 helai!!! (sambil tunjuk jari sepuluhnya)"

Maka terkejut beruklah si suami dengar berita ini, berpusing lah dia pada Tuti yg terkebil2 sejak tadi... dgn suara yg lebih lembut lagi ,

si suami bertanya... ."betul ke Tuti, kamu yang curi seluar dalam mak encik kamu ? Ingat... .kamu mesti bercakap benar!!!"

Si Tuti dengan muka yang ketakutan dan suara terketar2 yg pekat dgn pelat indonesianya pun menjawaplah. .. . " tapi... tapi... tapi... bapak kan tahu saya enggak pernah pakai seluar dalam!!!!! "

Adakah bulatan penuh

Posted by bhangat on Friday, January 29, 2010 , under , | comments (0)




Adalah bulatan di tersebut bulatan penuh??

Perhatikan dengan sebaiknya

Kucing berkepada dua

Posted by bhangat on Tuesday, January 26, 2010 , under | comments (0)




Gambar Kucing berkepala dua....

Free Ringtone Maker

Posted by bhangat on Saturday, January 23, 2010 , under | comments (0)




Anda ingin mencipta ringtone tersendiri yang unik??

The ringtone maker is very easy to use. Just follow the steps:

  • Press Upload, choose mp3, wma or ogg audio file and press Open.
  • Place the markers to set range and clip duration.
  • Press Selected to listen to your clip.
  • Change the default sound quality if you want.
  • Choose and set the filters if you want.
  • Press Make a Ringtone to convert mp3 to a ringtone.

Webiste : http://makeownringtone.com/

Gambar Lucah Intan Ladyana

Posted by bhangat on Wednesday, January 20, 2010 , under , | comments (4)




Gempar!! Gambar Lucah Intan Ladyana tersebar di beberapa blog. Berikut adalah gambar yang di dakwa adalah Gambar Lucah Intan Ladyana

Setelah disiasat jelas bukan Gambar Lucah Intan Ladyana



Sebelum ini hangat diperkatakan mengenai gambar lucah intan ladyana tersebar di internet sehinggakan intan sendiri ingin menyaman bagi menjaga nama baiknya. Nampaknya intan di pihak yang benar apabila gambar lucah tersebut sebenarnya adalah gambar orang lain. Anda nilaikan sendiri